The pillboxe's hiking trail, LANIKAI!



Shit vad jag är ur form.
Idag har vi varit iväg och vandrat en utav O'ahu's  m å n g a  hiking trails. The Pillboxes är enligt alla en utav de lättare varianterna, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig när vi kör nästa ställe. Stup och bergsklättring? Lianer och vattenfall? Vi får väl se om jag överlever helt enkelt! Hur som helst var utsikten helt fantastiskt. Bilderna gör inte utsikten rättvisa whatsoever, men eftersom att ni inte är här med mig så får jag väl försöka i alla fall. Jag är glad att jag tog med mig mina träningsskor för jag hade  a l d r i g  velat göra det här med flip-flops. Haha. Efteråt käkade vi shaved ice, helt klart ett underskattat - och nyttigare - alternativ till glass. I'm out, peace!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0