Predators

Sjukdomen har eskalerat.
Feber, förkylning, hosta, svullen hals. Jag trodde på allvar att jag hade inflammation i visdomständerna på höger sida när jag vaknade runt 04-snåret i morse; spänd käke, värk runt hela högra käken, svullen ända ner till halsen. Förmodligen har jag bara legat och gnisslat tänder utav bara  h e l v e t e  , eller så har jag bara spänt mig på grund av stressande drömmar. Bra där! Vad jag vill få fram är att ni  g ä r n a  får tycka synd om mig. Bra, eller hur?


- Marika

Ps. Jag var iväg och såg Predators på bio ikväll i sann "jag-är-inte-alls-sjuk"-anda ändå. Min enda reaktion är hahahahahahahaha och hahahahaha?! Menar dom allvar? På riktigt?

Bara en random bild från Hawaii som gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0